четверг, 22 февраля 2018 г.

21 лютого 2018 року психологічною службою ЕЗОШ №4 був проведений психолого-педагогічний семінар на тему: "Психоемоційне здоров'я та креативність учнів".


У сучасній психології та психіатрії багато уваги приділяється психічному здоров'ю дітей різних вікових періодів та факторам середовища, що їх детермінують. Так як дитина знаходиться в постійному розвитку, то взаємини з нею повинні визначатися віковими особливостями.
На різних вікових етапах розвитку спостерігаються різні переживання. Психологію дитини неможливо оцінити поза контекстом сім’ї. Важливим для психічного здоров’я дитини є психологічний клімат родини. Він суттєво впливає на дитину, спричиняє стан комфорту або ж дискомфорту.


На сучасному етапі розвитку соціальних і культурних змін розвиток креативних здібностей школярів - це одна з принципових цілей освіти. Завданням у наш час є виховання такої особистості, яка була б здатна ухвалювати самостійні розумні рішення, знаходити вихід із різних ситуацій. Стрімка динаміка, що відбувається в суспільстві, високий рівень розвитку сучасних технологій викликають необхідність перенесення уваги педагогів з процесу передачі готових знань на процес здобуття знань, тобто на розвиток креативності школярів.

Головне завдання учителя - не «донести», «пояснити» й «показати», а організувати спільний пошук розв’язання певних проблем. Такі умови навчання вимагають від учителя вміння вислухати думку всіх учнів, стати на позицію кожного з них, щоб зрозуміти логіку їхнього міркування, проаналізувати відповіді й пропозиції дітей і непомітно спонукати їх до правильної відповіді. Важливою передумовою розв’язання зазначеної проблеми є формування педагогом власної креативності. Педагогічною аксіомою сьогодення має бути теза: щоб успішно розвивати креативність школярів, сучасний учитель сам повинен бути креативною особистістю, прагнути до подолання в собі сили шаблону та формальності у викладанні навчального матеріалу.



Педагоги заслухали теоретичний матеріал, пройшли діагностування, виконували вправи на розвиток креативності та релаксацію. Також був наданий практичний матеріал (вправи, ігри та діагностичні анкети) для використання при роботі з учнями.